Протокол
зборів Сирівської гімназії
від 29.05.23р.
Присутні: 35 чол.
Порядок денний
-
Про оцінювання управлінських процесів Сирівської гімназії за 2022/23н.р.
/Звіт директора/
Слухали: директора Сирівської гімназії Леоніда Бетлія, який зробив звіт про управлінські процеси Сирівської гімназії. Звіту передували моніторинги проведені серед батьків, учнів, вчителів за запропонованими критеріями.
В ході звіту Леонід Степанович доповів про виконання професійного стандарту «Керівник закладу освіти», ст. Закону України «Про повну загальну середню освіту».
В ході звіту розглянуто вирішення директором питань:
І.
-
Стратегії розвитку закладу освіти, яка є чіткою, вимірювальною, розроблена за напрямами освітньої діяльності, враховує формулу НУШ, погоджена з відділом освіти.
-
Річний план роботи гімназії реалізує стратегію розвитку, враховує освітню програму, результати самооцінювання, до його розробки залучається актив гімназії, виконання річного плану аналізується на нарадах при директорі, педрадах, відображається в наказах директора.
Педрада розглядає стратегічні завдання по всіх напрямах діяльності закладу, зростає активність членів педради.
-
Дієвим є положення про ВС ЗЯО, проводяться регулярні моніторинги через спостереження, інтервування, анкетування. Щороку проводиться комплексне самооцінювання участь в якому беруть всі суб’єкти освітнього процесу.
-
Директор організовує фандрайзингову діяльність, залучає кошти спонсорів: БФ «Фонд Сергія Тігіпка», місцевих фермерів, батьків. регулярно про це звітує на веб-сайті гімназії.
ІІ.
Вчасно розглядає звернення, ефективно їх аналізує, вживає своєчасно заходи реагування.
-
Працює веб-сайт гімназії, який своєчасно наповнюється, оновлюється. Інформація про гімназію розміщена в соціальних мережах, на стендах закладу.
ІІІ.
-
Ефективною є кадрова політика директора, педагоги своєчасно проходять курсове підвищення по всіх предметах, які викладають, директор сприяє участі педагогів у сертифікації, створено всі умови для підвищення кваліфікації, чергової та позачергової атестації.
Особливу увагу директор приділяє системі внутрішкільної методичної роботи. Методичні декади, завдячуючи директору стали школою підвищення педагогічної майстерності, розвитку педагогічних компетентностей відповідно до професійного стандарту вчителя.
ІV.
-
Освітній процес в закладі організовано на засадах людиноцентризму, управлінські рішення приймаються на основі партнерства всіх суб’єктів освітнього процесу, взаємодії гімназії з Врадіївською селищною радою, відділом освіти та Сирівським старостинським округом.
-
Трудові права працівників директором не порушуються, захищаються.
-
Директор створив умови для роботи громадського самоврядування. Скликає загальні збори батьків, спонукає класних керівників до проведення класних зборів; опікується роботою учнівського самоврядування, проводяться збори трудового колективу, виконує свої повноваження Рада трудового колективу, яка замінила профком (всі члени трудового колективу вийшли з профспілкової організації, яка окрім збирання членських внесків нічим не займалася).
-
Правила внутрішкільного трудового розпорядку, Режим роботи закладу задовольняють всіх суб’єктів. Розклад уроків, занять сформований відповідно до освітньої програми.
-
Велику роботу проводить директор по виконанню постанови Кабміну № 957 (підтримка І рівня учням з ООП). У вчителів сформовано інклюзивну компетентність, тренінги по розробці ІОТ дали можливість за ініціативою вчителів вирівняти рівень окремих учнів, перевести їх в наступні класи.
V.
-
Вживаються заходи по забезпеченню академічної доброчесності. Учні закладу оцінюються об’єктивно, справедливо, проводять самооцінювання власних результатів навчання за групами, рівня досягнень по ключових компетентностях, наскрізних вміннях і навичках.
-
Про академічну доброчесність мова йде на нарадах, зборах. Разом з тим з даного питання є проблеми в доповідях, дослідженнях, самооцінюванні педагогів.
За результатами анкетування всі показники управлінської діяльності директора одержали перший (високий) рівень оцінювання.
Виступили:
-
-
Гилко Т.А., заступник директора гімназії, яка відзначила роль директора в організації безперервної освіти педагогів, розвиток компетентностей педагогів у відповідності з професійним стандартом, підготовці і проведені методичних декад, моніторингів освітнього процесу.
-
Чумак І.Ф., вчитель англійської мови, про роботу директора по формуванню громадянської компетентності педагогів, зростання їх політичної і правової культури.
-
Гилко О.О. – вихователя по підвозу учнів, підвезення практично безперебійне, своєчасний ремонт автобуса, забезпечення його пальним, дотримання графіків перевезення.
-
Антинескул С.Л., педагог-організатор, про розробку директором виховних проєктів, виконання антибулінгової програми, створення умов для самоврядування закладу, організації роботи з батьками, вирішення проблем згідно Закону України «Про звернення громадян».
-
Добренька М.Г., медична сестра, постійно займається організацією харчування учнів, забезпечуючи доступну ціну, робить все можливе, щоби рада по організації харчування своєчасно погоджувала в Держпродслужбі меню, яке б відповідало постанові КМУ № 305. Організовує медичний огляд працівників та учнів, моніторить виконання санітарного регламенту, виконання постанов Головного санітарного лікаря України та проведення протиепідемічних заходів.
-
Шуба М.М., завгосп, про роботу директора із спонсорами, місцевою владою по підготовці інфраструктури закладу до роботи у військовий час, організацію офлайн навчання.
-
Немировська Н.І – вчителька початкових класів, про забезпечення трудових прав, мотивацію праці вчителів через позачергову атестацію, участь в підготовці до сертифікації.
-
Коптюх Д.В, вихователь дошкільного підрозділу, про компетентність директора в сфері дошкільної освіти, організації методичної роботи з вихователями, встановлення гнучкого режиму роботи підрозділу.
-
Парсенюк А.М., вчителька початкових класів, про глибоку обізнаність з нормативною базою НУШ, впровадження інновацій в роботу закладу.
-
Маркушина Т.М., вчителька математики, про особистий внесок директора у переході базової школи на новий Держстандарт та його імплементацію.
Всі виступаючі дали високу оцінку роботи директора, запитань не поступало.
Голова зборів: переходимо до голосування по оцінці роботи директора.
Для цього потрібно обрати лічильну комісію
в складі 3 чол.
До складу лічильної комісії ввійшли:
-
Гилко Т.А. – голова лічильної комісії
-
Тараненко О.Г. – член комісії
-
Тюха .С.М. – член комісії
Результати голосування
-
Визнати роботу задовільною – 9
-
Визнати задовільною, надати моральне та матеріальне заохочення – 26
-
Визнати роботу незадовільною - 0
Голова зборів: Світлана Антинескул
Секретар: Ольга Гилко |