Субота, 27.04.2024, 14:59
Меню сайту
Каталог файлів
Управління [17]
Охорона праці [11]
План роботи НВК [3]
Психолог [9]
Діловодство [4]
Нові надходження
Інформація про використання спонсорських коштів за ІІ квартал 2022 -2023 навчального року та літній період
СТРУКТУРА ТА РЕЖИМ РОБОТИ Сирівської гімназії на 2023-2024 навчальний рік
Положення Сирівської гімназії Врадіївської селищної ради про ВСЗЯО
ОСВІТНЯ ПРОГРАМА НА 2023-2024 НАВЧАЛЬНИЙ РІК
Річний план роботи Сирівської гімназії на 2023-2024 навчальний рік
Новини Osvita.ua
Середня освіта
Дошкільна освіта
Острів знань
Відвідувачі
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Наш вік
Головна » Файли » Адміністрація школи » Управління

ОСВІТНЯ ПРОГРАМА НА 2023-2024 НАВЧАЛЬНИЙ РІК
[ Викачати з сервера (359.8 Kb) ] 22.08.2023, 08:16

Вступ.

1. Освітня програма – єдиний комплекс освітніх компонентів (предмети вивчення, дисципліни, індивідуальні завдання, контрольні заходи сплановані і організовані для досягнення результатів навчання (ст. 33 Закону України «Про освіту»)

Мета програми: окреслити рекомендовані підходи до організації освітнім закладом комплексу освітніх компонентів для досягнення обов’язкових результатів навчання.

2. Причини прийняття:

1. Це обов’язковий документ передбачений Законом України «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту», «Про дошкільну освіту»

2. Головне призначення закладу освіти – забезпечення якісного освітнього процесу, для цього має бути створена програма, яка визначає призначення, структуру, зміст, технології, кінцеві результати, процедури їх визначення т.і.

3. Зростання значущості процедур атестації та державної акредитації закладу освіти, в ході якої буде встановлюватись виконання вимог державного освітнього Стандарту в частині обов’язкового мінімуму змісту освітніх програм та рівень їх реалізації.

4. Необхідність розвитку форм державно-громадського управління закладом освіти, залучення учнів, батьків до визначення регіонального компоненту, освітня програма є основою діалогу учасників освітнього процесу.

3. Призначення. Освітня програма це документ, що визначає тільки зміст освіти та технології реалізації змісту, тому не дублює Статут, Програму розвитку та Річний план роботи, не перевантажена теоретичними та дослідницькими матеріалами (вони не можуть бути зрозумілими батьками та учнями).

4. Особливості. Заклад освіти «вільний» лише у визначенні змісту варіативної складової, інваріантна частина – це компетенція органів державної влади.

Освітня програма об’єднає всіх педагогів в питанні «кінцевого продукту» нашої спільної діяльності, що виражається у розробці «моделі» випускника дошкільного підрозділу, початкової, основної, школи.

5. Очікування.

Освітня програма допоможе педагогічному колективу:

  • глибше зрозуміти специфіку і призначення закладу освіти, виявити й обґрунтувати особливості організації освітнього процесу в цілому.

  • визначити зміст освіти з урахуванням побажань громади.

  • закласти основу для формування навчальних планів на довгостроковий період

  • забезпечити принцип наступності

  • вибирати адекватні форми контролю реалізації освітніх цілей з боку адміністрації

  • захистити учнів від необґрунтованої зміни програм, підручників

6. Структура програми:

1. Вступ

2. Опис освітніх програм:

2.1. 1-4 класи

2.2. 5-6 класи

2.3. 7-9 класи

2.4. Внутрішній структурний дошкільний підрозділ гімназії.

3. Робочий навчальний план

4. Перелік програм

5. Перелік підручників

6. Вимірники реалізації освітньої програми.

7. Нормативна база.

Освітня програма Сирівської гімназії розроблена на виконання Державного стандарту

1-4 класи – затверджено Постановою Кабінету Міністрів України № 87 від 21.02.2018 року

5- 6 класи - затверджено Постановою Кабінету Міністрів України №898 від 30.09.2020 року

7- 9 класи – затверджено Постановою Кабінету Міністрів України № 1392 від 23.11.2011 року

Дошкільний підрозділ – Базовий компонент дошкільної освіти, затверджений наказом МОН України № 33 від 12.01.2021 р.

Типових освітніх програм:

1-2 класи – Наказ МОН № 1272 від 08.10.2019 року. (Додаток 1, кер. Савченко О.Я.)

3-4 класи – Наказ МОН №1273 від 08.10.2019року (Додаток 1, кер. Савченко О.Я.)

5 - 6 класи – Наказ МОН № 235 від 19.02.2021року (Додаток № 3.)

7 -9 класи – Наказ МОН № 405 (ІІ ст) від 20.04.2018 року. (Таблиця № 1)

Дошкільний підрозділ – наказ МОН України № 446 від 20.04.2015 р. «Про затвердження гранично - допустимого навантаження на дитину у ДНЗ»

Оцінювання результатів навчання:

1-4 класи – Наказ № 813 від 13.07.2021р. «Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів ЗЗСО»

5 - 6 класи – наказ №289 від 01.04.2022р. «Про затвердження методичних рекомендацій оцінювання навчальних досягнень учнів 5 – 6 класів, які здобувають освіту відповідно до нового Державного стандарту базової середньої освіти»

7-9 класи – Наказ №1222 від 21.08.2013р. із змінами №1009 від 19.08.2016р. «Про затвердження орієнтовних вимог оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін у системі загальної середньої освіти».

8. Цикли освітнього процесу:

Адаптивно-ігровий початкової гімназії – 1-2 класи

Основний початкової гімназії – 3-4 класи

Адаптивний базової гімназії – 5-6 класи

Базове предметне навчання – 7-9 класи

Навчальний рік розпочинається 1 вересня, закінчується не пізніше 1 липня

Тривалість навчального року

1 клас – не менше 805 годин

2 клас – не менше 875 годин

3 клас – не менше 910 годин

4 клас – не менше 910 годин

5 клас – не менше 980 годин

6 клас – не менше 1155 годин

7 клас – не менше 1172,5 годин

8 клас – не менше 1207,5 годин

9 клас – не менше 1260 годин

Структуру навчального року, тижня, дня, занять, відпочинку, форми організації освітнього процесу визначаються педрадою в межах освітньої програми.

Тривалість уроків:

1 клас – 35 хвилин

2-4 класи – 40 хвилин

5-9 класи – 45 хвилин

Тривалість канікул – не менше 30 календарних днів

9. Результати навчання – знання , вміння, навички, способи мислення, погляди, цінності, інші особливі якості, набуті у процесі навчання, виховання та розвитку, які можна ідентифікувати, спланувати, оцінити, виміряти, та які особа здатна продемонструвати після завершення освітньої програми або окремих освітніх компонентів;

Ключові компетентності учнів початкової та основної гімназії. (див. Стандарт)

Наскрізні вміння і навички учнів початкової та основної гімназії ;(див.Стандарт)

Компетентності дошкільника за 7 освітніми напрямами;

Вимоги програм;

Сформована мотивація до навчання.

10. Все це формується в результаті освітнього процесу – системи науково-методичних і педагогічних заходів, спрямованих на розвиток особистості шляхом формування та застосування її компетентностей (детально описується в річному плані роботи)

11. Освітня діяльність – діяльність суб’єкта освітньої діяльності, спрямована на організацію, забезпечення та реалізацію освітнього процесу у формальній або неформальній освіті.

Вчитель, вихователь, суб’єкт освітньої діяльності.

Вільний у виборі програм, підручників, технологій, при цьому керується нормативною базою держави та локальними актами.

Відповідає за результати передбачені Стандартом і програмами, орієнтуючись на місію, завдання закладу освіти.

12. Керівник закладу освіти (директор Сирівської гімназії) відповідає за розробку освітньої програми, її виконання та кінцевий результат, постійно здійснює моніторинг, рефлексію, корекцію.

Категорія: Управління | Додав: sara | Теги: Сирівська гімназія, зміст освіти, управління, ефективний менеджмент, організація освітньої діяльності
Переглядів: 164 | Завантажень: 12 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Реклама
Підготовка до ЗНО
Релакс
Радіо I.UA
Друзі сайту
Пошук
Відзначаємо
Календар України

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Корисні посилання

Офіційні сайти
 Міністерство освіти і науки України
 Інститут інноваційних технологій і змісту освіти
 Департамент освіти, науки та молоді Миколаївської облдержадміністрації
 Миколаївський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти  Управління освіти Миколаївської міської ради
 Український центр оцінювання якості освіти
 
Інформаційні сайти
 Освіта . UA  Дошкілля. UA Блог ВГО  Освітній портал Педагогічна преса

На допомогу 
вчителям та учням Форум педагогічних ідей УРОК  Журнал ВІДКРИТИЙ УРОК  Шкільні підручники та посібники
Погода в селі
Сирове

Сирове © 2024
Quod licet Jovi, non licet bovi