П`ятниця, 22.11.2024, 07:46
Меню сайту
Каталог файлів
Новини гімназії [295]
Учнівське самоврядування [29]
Нові надходження
Процвітання нашого села – в руках громади
Мій кумир
Ми - єдина Україна
Квест на соціальну тематику
Фандрайзинг у 2018 році
Новини Osvita.ua
Середня освіта
Дошкільна освіта
Острів знань
Відвідувачі
Статистика

Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0
Наш вік
Головна » Статті » Новини гімназії

Звіт по самооцінюванні якості освіти за 2021-2022 навчальний рік

09 червня 2022 року відбулися збори трудового колективу Сирівського НВК, на яких розглянуто Звіт по самооцінюванні якості освіти за 2021-2022 навчальний рік.

До Вашої уваги кількісний звіт для ознайомлення всіх учасників освітнього процесу:

Напрями, вимоги та критерії оцінювання освітніх і управлінських процесів закладу освіти та внутрішньої системи забезпечення якості освіти

Рівні оцінювання

Перший

(високий)

Другий

(достатній)

Третій (вимагає покращення)

Четвертий

(низький)

1.1.1. Приміщення і територія закладу освіти є безпечними та комфортними для навчання та праці

 

  •  

 

 

1.1.2. Заклад освіти забезпечений навчальними та іншими приміщеннями з відповідним обладнанням, що необхідні для реалізації освітньої програми

 

  •  

 

 

1.1.3. Здобувачі освіти та працівники закладу освіти обізнані з вимогами охорони праці, безпеки життєдіяльності, пожежної безпеки, правилами поведінки в умовах надзвичайних ситуацій і

дотримуються їх

  •  

 

 

 

1.1.4. Працівники обізнані з правилами поведінки в разі нещасного випадку зі здобувачами освіти та працівниками закладу освіти чи раптового погіршення їх стану здоров'я і вживають необхідних заходів у таких ситуаціях

 

  •  

 

 

1.1.5. У закладі освіти створюються умови для харчування здобувачівосвіти і працівників

 

  •  

 

 

1.1.6. У закладі освіти створюються умови для безпечного використання мережі Інтернет, в учасників освітнього процесу формуються навички безпечної поведінки в Інтернеті

  •  

 

 

 

1.1.7. У закладі освіти застосовуються підходи для адаптації та інтеграції здобувачів освіти до освітнього процесу, професійної адаптації працівників

 

  •  

 

 

Загалом за вимогою 1.1. Забезпечення комфортних і безпечних

умов навчання та праці

2

5

0

0

1.2.1. Заклад освіти планує та реалізує діяльність щодо запобігання будь-яким проявам дискримінації\ булінгу в закладі

  •  

 

 

 

1.2.2. Правила поведінки учасників освітнього процесу в закладі освіти забезпечують дотримання етичних норм, повагу до гідності, прав і свобод людини

 

  •  

 

 

1.2.3. Керівник та заступники керівника (далі - керівництво) закладу освіти, педагогічні працівники протидіють булінгу, іншому насильству, дотримуються порядку реагування на їх прояви

  •  

 

 

 

Загалом за вимагаю 1.2. Створення освітнього середовища, вільного від будь-яких форм насильства та дискримінації

2

1

0

0

1.3.1. Приміщення та територія закладу освіти облаштовується з урахуванням принципів універсального дизайну та/або розумного пристосування

 

 

  •  

 

1.3.2. У закладі освіти застосовуються методики та технології роботи з дітьми з особливими освітніми потребами

 

 

  •  

 

1.3.3. Заклад освіти взаємодіє з батьками дітей з особливими освітніми потребами, фахівцями інклюзивно-ресурсного центру, залучає їх до необхідної підтримки дітей під час здобуття освіти

 

 

  •  

 

1.3.4. Освітнє середовище мотивує з добувачів освіти до оволодіння ключовими компетентностями та наскрізними уміннями, ведення здорового способу життя

 

  •  

 

 

1.3.5. У закладі освіти створено простір інформаційної взаємодії та соціально-культурної комунікації учасників освітнього процесу

(бібліотека, інформаційно-ресурсний центр тощо)

 

  •  

 

 

Загалом за вимогою 1.3. Формування інклюзивного, розвивального та мотивуючого до навчання освітнього простору

0

2

3

0

Загалом за напрямам І Освітнє середовище закладу освіти

4

8

3

0

2.1.1. Здобувачі освіти отримують від педагогічних працівників інформацію про критерії\ правила та процедури оцінювання навчальних досягнень

 

  •  

 

 

2.1.2. Система оцінювання в закладі освіти сприяє реалізації компетентнісного підходу до навчання

 

  •  

 

 

2.1.3. Здобувачі освіти вважають оцінювання результатів навчання справедливим і об'єктивним

  •  

 

 

 

Загалом за вимогою 2.1, Наявність відкритої\ прозорої і зрозумілої для здобувачів освіти системи оцінювання їх навчальних досягнень

1

2

0

0

2.2.1. У закладі освіти здійснюється аналіз результатів навчання

здобувачів освіти

 

  •  

 

 

2.2.2. У закладі освіти впроваджуються засади формувального оцінювання

 

  •  

 

 

Загалом за вимогою 2.2. Застосування внутрішнього моніторингу, що передбачає систематичне відстеження та коригування результатів навчання кожного здобувача освіти

0

2

0

0

2.3.2. Заклад освіти сприяє формуванню у здобувачів освіти відповідального ставлення до результатів навчання

 

 

  •  

 

2.3.3. Заклад освіти забезпечує самооцінювання та взаємооцінювання здобувачів освіти

 

  •  

 

 

Загалом за вимогою 2.3. Спрямованість системи оцінювання на формування у здобувачів освіти відповідальності за результати свого навчання, здатності до самооцінювання

0

1

1

0

Загалом за напрямом II. Система оцінювання здобувачів освіти

1

5

1

0

3.1.1. Педагогічні працівники планують свою діяльність, аналізують її

результативність

 

  •  

 

 

3.1.2. Педагогічні працівники застосовують освітні технології, спрямовані на формування ключових компетентностей і наскрізних

умінь здобувачів освіти

 

  •  

 

 

3.1.3. Педагогічні працівники беруть участь у формуванні та реалізації індивідуальних освітніх траєкторій для здобувачів освіти

(за потреби)

 

 

  •  

 

3.1.4. Педагогічні працівники створюють та/або використовують освітні ресурси (електронні презентації, відеоматеріали, методичні розробки, веб-сайти, блоги тощо)

 

  •  

 

 

3.1.5. Педагогічні працівники сприяють формуванню суспільних цінностей у здобувачів освіти у процесі їх навчання, виховання та

розвитку'

 

  •  

 

 

3.1.6. Педагогічні працівники використовують інформаційно- комунікаційні технології в освітньому процесі

 

  •  

 

 

Загалом за вимогою 3.1. Ефективність планування педагогічними працівниками своєї діяльності, використання сучасних освітніх підходів до організації освітнього процесу з метою формування ключових компетентностей здобувачів освіти

0

5

1

0

3.2.1. Педагогічні працівники сприяють формуванню, забезпечують власний професійний розвиток і підвищення кваліфікації', у тому числі щодо методик роботи з дітьми з особливими освітніми потребами

 

  •  

 

 

3.2.2. Педагогічні працівники здійснюють інноваційну освітню діяльність, беруть участь у освітніх проектах, залучаються до

роботи як освітні експерти

 

 

  •  

 

Загалом за вимогою 3.2. Постійне підвищення професійного рівня і педагогічної майстерності педагогічних працівників

0

1

1

0

3.3.1. Педагогічні працівники діють на засадах педагогіки партнерства

 

  •  

 

 

3.3.2. Педагогічні працівники співпрацюють з батьками здобувачів

освіти з питань організації освітнього процесу; забезпечують постійний зворотній зв Тязок

 

  •  

 

 

3.3.3 У закладі освіти існує практика педагогічного наставництва, взаємонавчання та інших форм професійної співпраці

 

 

  •  

 

Загалом за вимогою 3.3. Налагодження співпраці зі здобувачами освіти, їх батьками, працівниками закладу освіти

0

2

1

0

3.4.1. Педагогічні працівники під час провадження педагогічної та наукової (творчої) діяльності дотримуються академічної доброчесності

 

  •  

 

 

3.4.2. Педагогічні працівники сприяють дотриманню академічної доброчесності здобувачами освіти

 

 

  •  

 

Загалом за вимогою 3.4. Організація педагогічної діяльності та навчання здобувачів освіти на засадах академічної доброчесності

0

1

1

0

Загалом за напрямом III. Педагогічна діяльність педагогічних працівників закладу освіти

0

9

4

0

4.1.1. У закладі освіти затверджено стратегію його розвитку, спрямовану на підвищення якості освітньої діяльності

  •  

 

 

 

4.1.2. У закладі освіти річне планування та відстеження його

результативності здійснюються відповідно до стратегії його розвитку

 

  •  

 

 

4.1.3. У закладі освіти здійснюється самооцінювання якості

освітньої діяльності на основі стратегії (політики) і процедур забезпечення якості освіти

 

  •  

 

 

4.1.4. Керівництво закладу освіти планує та здійснює заходи щодо утримання у належному стані будівель,, приміщень, обладнання

 

  •  

 

 

Загалом за вимогою 4.1. Наявність стратегії розвитку та системи планування діяльності закладу. моніторинг виконання поставлених цілей і завдань

1

3

0

0

4.2.1. Керівництво закладу освіти сприяє створенню психологічно комфортного середовища, яке забезпечує конструктивну взаємодію здобувачів освіти, їх батьків, педагогічних та інших працівників закладу освіти та взаємну довіру

 

  •  

 

 

4.2,2. Заклад освіти оприлюднює інформацію про свою діяльність на відкритих загальнодоступних ресурсах

 

  •  

 

 

Загалом за вимогою 4.2. Формування відносин довіри, прозорості,

дотримання етичних норм

0

2

0

0

4.3.1. Керівник закладу освіти формує штат закладу, залучаючи кваліфікованих педагогічних та інших працівників відповідно до

штатного розпису та освітньої прогріти

  •  

 

 

 

4.3.2. Керівництво закладу освіти за допомогою системи матеріального та морального заохочення мотивує педагогічних працівників до підвищення якості освітньої діяльності, саморозвитку, здійснення інноваційної освітньої діяльності

 

  •  

 

 

4.3.3. Керівництво закладу освіти сприяє підвищенню кваліфікації педагогічних працівників

  •  

 

 

 

Загалом за вимогою 4.3. Ефективність кадрової політики та забезпечення можливостей для професійного розвитку педагогічних працівників

2

1

0

0

4.4.1. У закладі освіти створюються умови для реалізації прав і обов ’язків учасників освітнього процесу

  •  

 

 

 

4.42. Управлінські рішення приймаються з урахуванням пропозицій учасників освітнього процесу

 

  •  

 

 

4.4.3. Керівництво закладу освіти створює умови для розвитку громадського самоврядування

 

  •  

 

 

4.4.4. Керівництво закладу освіти сприяє виявленню громадської

активності та ініціативи учасників освітнього процесу, їх участі в житті місцевої громади

 

  •  

 

 

4.4.5. Режим роботи закладу освіти та розклад занять враховують

вікові особливості здобувачів освіти, відповідають їх освітнім потребам

 

  •  

 

 

4.4.6. У закладі освіти створюються умови для реалізації

індивідуальних освітніх траєкторій здобувачів освіти

 

 

  •  

 

Загалом за вимогою 4.4. Організація освітнього процесу на засадах людино центризмуу прийняття управлінських рішень на основі

конструктивної співпраці учасників освітнього процесу9 взаємодії закладу освіти з місцевою громадою

1

4

1

0

4.5.1. Заклад освіти впроваджує політику академічної доброчесності

 

1

 

 

4.52, Керівництво закладу освіти сприяє формуванню в учасників освітнього процесу негативного ставлення до корупції

1

 

 

 

Загалом за вимогою 4.5. Формування та забезпечення реалізації політики академічної доброчесності

1

1

0

0

Загалом за напрямом IV. Управлінські процеси закладу освіти

5

11

1

0

Загалом за напрямами І - ІV

10

33

9

0

Із 52 критеріїв :

Високий рівень – 10 – 19,2%

Достатній рівень – 33 – 63.5%

Вимагає покращення – 9 – 17.3%

Низький рівень – 0.

Категорія: Новини гімназії | Додав: sara (10.06.2022)
Переглядів: 202 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Реклама
Підготовка до ЗНО
Релакс
Радіо I.UA
Друзі сайту
Пошук
Відзначаємо
Календар України

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Корисні посилання

Офіційні сайти
 Міністерство освіти і науки України
 Інститут інноваційних технологій і змісту освіти
 Департамент освіти, науки та молоді Миколаївської облдержадміністрації
 Миколаївський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти  Управління освіти Миколаївської міської ради
 Український центр оцінювання якості освіти
 
Інформаційні сайти
 Освіта . UA  Дошкілля. UA Блог ВГО  Освітній портал Педагогічна преса

На допомогу 
вчителям та учням Форум педагогічних ідей УРОК  Журнал ВІДКРИТИЙ УРОК  Шкільні підручники та посібники
Погода в селі
Сирове

Сирове © 2024
Quod licet Jovi, non licet bovi