Відповідно до річного плану роботи Сирівської гімназії на 2022-2023 навчальний рік та наказу №82 від 14.11.2022 р. “Про підготовку до зимової методичної декади”, з метою формування педагогічних компетентностей в період з 26.12.2022 р. по 06.01.2023 р. була проведена зимова методична декада, основним завданням якої було:
-
проаналізувати, узагальнити роботу колективу по здійсненню освітньої діяльності та підвищенню якості освіти в І семестрі 2022-2023 навчального року згідно вимог нормативно-правової бази НУШ
-
окреслити головні проблеми роботи закладу та шляхи їх вирішення в ІІ семестрі 2022-2023 навчального року
Головна ціль: розвиток педагогічних компетентностей відповідно до вимог професійних стандартів, вироблення індивідуальної траєкторії розвитку компетентностей педагога в сучасних умовах.
В ході декади проведено педраду, на якій обговорено питання:
-
Про дотримання вимог компетентнісного, діяльнісного, особистісно – орієнтованого підходів вимог освітньої програми, Положення про ВС ЗЯО при викладання предметів освітньої галузі «Інформатична» в початковій та основній школі гімназії.
-
Про виконання вимог освітнього напряму БКДО «Дитина в соціумі» вихователями дошкільного підрозділу.
-
Про роботу педагогічного колективу Сирівської гімназії по виконанню листа МОН № 1/9530-22 від19.08.2022р. «Інструктивно – методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу у ЗЗСО у 2022/2023н.р.»
-
Про виконання рішень попередніх педагогічних рад (накази №61 від30.08.2022р; наказ № 80 від07.11 2022р.).
-
Про доцільність продовження навчання дітей із сім’ї Горопай О.І. за сімейною формою.
Проведено семінари, тренінги, анкетування, тестування в ході яких педагоги продемонстрували:
-
володіння новою педагогічною лексикою, термінами, поняттями
-
розглянули педагогічні ситуації, які вимагали практично продемонструвати знання теорії і практики з питань: формування проактивної дисципліни, здійснення менеджменту класу, проявів академічної доброчесності, булінгу, мобінгу, формувального оцінювання, наскрізного виховання, партнерства, академічної свободи тощо.
-
Виконали практичні роботи по прогнозуванню, моделюванню, конструюванню уроку побудованого на компетентнісному, особистісно-зорієнтованому підходах, відмінності між структурами типів таких уроків, особливостями постановки мети, завдань, цілей, проведення рефлексії, розробки змістовного, технологічного, емоційно-ціннісного етапів тощо.
-
Особлива увага була приділена організації сімейної форми навчання та інклюзивної освіти, що стали новелами в нашій педагогічній діяльності
-
в ході педрад, нарад поверталися до глибокого усвідомлення вимог нових Держстандартів, які ставлять конкретні завдання до формування загальних результатів навчання, їх груп та складників, ведення відповідних записів в класних журналах та справедливого, гласного, на основі партнерства оцінювання груп результатів навчання.
Значне місце в даній методичній декаді посіла робота з професійними стандартами, що затверджено Мінекономіки України, на їх змісті розроблено нові посадові інструкції директора, завуча, педагога-організатора, психолога, вчителя та вихователя дошкільного підрозділу, особливо виділено питання про самооцінювання роботи кожним відповідно до списку трудових функцій, до організації безперервної самоосвіти.
Вся робота, що планувалася в межах організаційно-педагогічної діяльності педагогів в межах робочого часу в період канікул виконана.
Окремі дні використано для дистанційної роботи: це календарно-тематичне планування на ІІ семестр, Плани виховної діяльності на ІІ семестр, та робота над власною методичною темою (проблемою).
Окремо розглядалося питання про дієвість національно-патріотичного виховання. Всі одностайні в питанні про створення Залу бойової слави присвяченого нашим землякам, що захищають свободу України в російсько-українській війні. Розпочато роботу по підготовці нарисів про воїнів-односельчан, що перебувають в ЗСУ, волонтерська діяльність сировлян, ВПО, соціально-економічний розвиток села в умовах війни тощо. Ця робота посильна для педагогічного та учнівського колективів гімназії, має показати рівень розвитку нашої громадянської компетентності.
|