29 березня 2017 року відбулося чергове засідання педагогічної ради Сирівського НВК, де розглядалися такі основні питання:
- Роль психологічного фактора в особистісно-зорієнтованому навчанні сучасного учня, вихованця дошкільного підрозділу.
- Реалізація вимог особистісно-зорієнтованого навчання засобами сучасного уроку фізики.
- Інноваційні підходи до формування ключових компетентностей учнів вчителем початкових класів Тараненко О.Г.
- Шляхи подальшого удосконалення педагогічної майстерності вчителя в між курсовий період.
- Інноваційне мислення в модернізації планування, оновленні змісту, методів, прийомів роботи по реалізації виховної системи та виховної діяльності.
- Про визначення предмета для складання ДПА в 9 класі за вибором навчального закладу.
- Про строки проведення ДПА випускників ЗНЗ І та ІІ ступенів.
- Інформація про виконання рішень попередньої педради.
Розглянуто презентації:
- «Тьюторський супровід учня» (tjutorskij_suprovid_uchnja)
- «Вчитель супервайзер» (vchitel_supervajzer)
- "Шляхи подальшого удосконалення системи підвищення професійної майстерності педагогів у міжкурсовий період"(shljakhi_podalshogo_udoskonalennja_sistemi_pidvishhennja_profesijnoji_majsternosti_pedagogiv_u_mizhkursovij_period)
- «Коучинг – нова технологія в освіті: актуальність і можливості його використання» (kouching_nova_tekhnologija_v_osviti_aktualnist_i_mozhlivosti_jogo_vikoristannja)
- «Вчитель-фасилітатор. Проблема педагогічної дії та взаємодії» (vchitel_fasilitator_problema_pedagogichnoji_diji_ta_vzaemodiji)
|