Статистика |
Онлайн всього: 10 Гостей: 10 Користувачів: 0 |
|
Січнева методична декада
В ході проведених заходів ставилися завдання:
-
вмотивувати педагогів до оволодіння новою філософією освіти відповідно до 9 компонентів формули НУШ;
-
глибоке вивчення теоретичних засад НУШ в поєднанні з їх практичною площиною;
-
перебудова науково-методичної роботи, результатом якої мають стати виконання Програми перепідготовки педагогів, що затверджені нормативними документами:
-
Ст. 51 Закону України «Про освіту» Сертифікація педагогічних кадрів.
-
Постанова Кабінету «Про затвердження Положення про сертифікацію педагогічних працівників».
-
Наказ №1392 від 13.12.2018 р. «Про затвердження Типової освітньої програми організації і проведення підвищення кваліфікації керівних кадрів».
-
Наказ № 36 МОН від 15.01.2018р. «Про затвердження Типової освітньої програми організації і проведення підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладами ППО».
-
Програма незалежного тестування для вчителів початкової школи ЗЗСО.
-
Наказ МОН №1143 від 10.08.2018р. «Пpo затвердження професійного стандарту «Вчитель початкових класів закладу загальної середньої освіти» т.і.
Педагоги мали можливість ще раз обговорити теоретичні аспекти НУШ, питання ключових компетентностей, наскрізних вмінь і навичок, партнерства, дитиноцентризму, автономії ЗЗСО, проактивної дисципліни, наскрізного виховання на цінностях, планування компетентнісного уроку, рефлексії і педагогічної діяльності т.і.
Співбесіди, тестування показують, що не всі педагоги мають сформовані психолого-педагогічні компетентності, є проблеми в роботі з інформаційними джерелами.
Виявлено ряд проблем в забезпеченні і підтримці навчання, виховання, розвитку в освітньому середовищі і родині: відповідність прийомів і методів технології, етапам уроку, інтегрованому навчанні (тематичний і діяльнісний підходи).
В ході педради дано повний аналіз імплементації НУШ в 1 класі. По виявлених прорахунках прийнято конкретні рішення, накреслено радикальні заходи по посиленню управлінського менеджменту з даного питання.
Читацька компетентність є одною з найважливіших в активізації пізнавальної діяльності у формуванні наскрізних вмінь і навичок. Тому вчителі, вихователі з великою увагою відвідали майстер-клас з даної проблеми, що провела старший вчитель Парсенюк А.М.
Заступник директора по підрозділу дошкільної освіти Костенко Н.В. прозвітувала про роботу дошкільного підрозділу.
Майже 4 роки пройшло з часу створення дошкільного підрозділу. За цей час створено достатнє освітнє середовище та освітній простір, сформований мікроклімат працівників, що дає непогані результати і підтверджує правильність обраного шляху для сільської місцевості в даній демографічній ситуації – має мати громада єдиний освітній простір.
Цінність даної методичної декади в тому, що було розставлено крапки над і, зроблено об’єктивний аналіз рівня компетентностей педагога, що мотивує значну частину до реформування власного педагогічного світогляду, що зорієнтований на вироблення трудових функцій передбачених Професійним стандартом.
Попереду наполеглива праця, отримані психолого-педагогічні знання, вміння і навички потрібно перевести в практичну площину.
|
Категорія: Новини гімназії | Додав: sara (14.01.2019)
|
Переглядів: 456
| Рейтинг: 0.0/0 |
|
Друзі сайту |
|
Корисні посилання |
Офіційні сайти
Інформаційні сайти
На допомогу |
|