Згідно плану роботи Сирівського НВК з 15 по 31 серпня 2017 року проходила серпнева методична декада, завданнями якої було:
- Глибоке опрацювання нової нормативної бази на 2017-2018 навчальний рік
- Переосмислення нової парадигми освіти, зміни ролі вчителя в сучасному навчально-виховному процесі
- Нові підходи в побудові виховної системи, що направлена на розвиток орієнтирів випускника школи, що виписаний в Держстандарті початкової загальної середньої освіти (Проект 2017 року)
- Компетентнісне навчання за оновленою програмою в 5-9 класах, та підготовка до переходу на оновлені програми в старшій школі.
- Реалізація вимог початкової школи та її підготовка до реформи 2018 року
- Розвиток фахових компетентностей вихователів дошкільного підрозділу
Окрім науково-методичних завдань в ході декади виконувалася традиційна робота:
-
- Складання плану роботи Сирівського НВК на 2017-2018 навчальний рік та планів роботи заступників директора, бібліотекаря, психолога
- Планування роботи класних керівників
- Складання календарно-тематичного планування
- Комплектація груп та класів
- Тарифікація педагогів
- Планування генеральної педради
- Планування роботи Ради НВК, Ради по профілактиці правопорушень, Ради трудового колективу.
Все планування підпорядковане стратегії розвитку навчально-виховного середовища Сирівського НВК – тобто планування, що виходить на критерії кінцевого результату.
Традиційно проведені навчання з ОП, ТБ, БЖД, пожежної безпеки, інструктажі з персоналом, впорядкована відповідна документація.
Паралельно йшла підготовка навчальних приміщень до нового навчального року, підготовка свята до Дня знань.
Методична декада показала, що більшість вчителів серйозно займаються проблемою переучування для роботи згідно Програми «Нова українська школа», розуміють суть проблеми, готові до використання на практиці ролей вчителя-фасилітатора, супервайзера, коуча, тьютора, модератора. На тренінгах продемонстрували практичні вміння планування уроку, виховного заходу направленого на кінцевий результат, через такі розробки проходять наскрізні лінії: громадянська відповідальність, підприємливість, фінансова та екологічна здоровязберігаюча компетентності.
|