Традиційно під час осінніх канікул в нашому закладі проводилася методична декада, в ході якої проведено педагогічну раду, заняття з вчителями, вихователями по імплементації НУШ в сучасних умовах.
На педагогічній раді , як правило, розглядалися питання, які визначено стратегічними на 2022/2023 н.р.
-
Про виконання рішень генеральної (серпневої) педагогічної ради (виконання річного плану роботи гімназії, організація сімейної форми навчання, імплементації Програми НУШ в початковій школі, виконання Концепції національно – патріотичного виховання, результати моніторингів проведених в І чверті тощо).
-
Про хід реалізації Програми Сирівської гімназії про виконання постанови КМУ №957 від 15.09 2021р. «Про затвердження Порядку організації інклюзивної освіти»
-
Про хід реалізації Програми Сирівської гімназії про перехід на Державний стандарт базової середньої освіти (постанова КМУ №898 від 30.09.2020р.).
-
Про роботу внутрішнього структурного дошкільного підрозділу по виконанню Положення про ВС ЗЯО.
З усіх питань прийнято виважені рішення, що затверджені наказом директора гімназії.
В ході моніторингу по виконанню вимог до компетентнісного уроку було виявлено ряд проблем. Тому впродовж двох днів проходив семінар , тренінги в ході яких вчителі ділилися або здобували компетентності з даної проблеми, а саме:
-
Планування сучасного уроку (моделювання, прєктування, конструювання, вимоги до календарно – тематичного планування та конспекту уроку.
-
Новели сучасного уроку (цілепокладання, рефлексія, динамічне поле уроку).
-
Практичне конструювання уроку.
В 1-5 класах НУШ змінено підходи до оцінювання результатів навчальної діяльності, що відображаються в Свідоцтві досягнень учня.
Перша частина Свідоцтва – це визначення рівня сформованості наскрізних вмінь і навичок учнів. Педагоги мають дати відповідь – сформовані/ не сформовані. Реальну картину можна визначити тільки шляхом обговорення кожної дитини педагогами. Важливо, щоб кожне вміння і навичку було вкладено певні критерії, якими мають керуватися всі педагоги. Саме цьому був присвячений день методичної декади, окрім цього мова йшла про рівень сформованості, згуртованості класного колективу, система лідерства, причини непорозумінь / конфліктів між дітьми. Розмова була принципова, конкретна, накреслено подальші кроки в роботі класного керівника, вчителів з даним класом.
Завершилася методична декада нарадою при директорі де були підведені підсумки роботи та визначені пріоритетні теми роботи закладу на другу чверть 2022/2023 н.р.
|