Згідно річного плану роботи Сирівського НВК з 23 жовтня по 03 листопада 2017 року проходила методична декада, план підготовки до якої затверджено наказом №202 від 14.09.2017 р. В ході методичної декади проведено педраду (протокол №2 від 24 жовтня 2017 року, рішення затверджено наказом №226 від 25.10.2017 р.). В ході підготовки педради, методичних тренінгів, семінарів глибоко опрацьовано науково-методичні проблеми:
-
- Вплив компетентностей вихователя на розвиток особистості дошкільника;
- Нові підходи до формування успішних випускників дошкільного підрозділу, початкової, основної та старшої школи, що має сформовані ключові та предметні компетентності;
- Інноваційні підходи до удосконалення компетентностей педагогів та їх вплив на продуктивність розвитку учнів;
- Методичні вимоги щодо проведення бінарних, інтегрованих уроків, учнівських проектів, тематичних днів в початковій школі.
В ході розгляду цих проблем підготовлено відповідні презентації, проведено майстер-класи, тренінги серед них:
-
- Використання принципів SMART-мети при плануванні освітнього процесу в освітньому закладі;
- Використання методів SWOT-аналізу при визначенні стратегії організації освітнього процесу (досягнення, проблеми, можливості, ризики);
- Самоаналіз уроку, виховного заходу, заняття в дошкільному підрозділі відповідно до вимог НУШ;
- Алгоритм побудови освітнього процесу за технологією вчителя фасилітатора та інше.
Особлива увага в ході освітньої методичної декади приділялася вивченню новел Закону України «Про освіту» та листа МОН №1/9-554 від 10.10.2017 р. «Щодо нагальних питань впровадження Закону України «Про освіту». В ході декількох занять педагоги заучували термінологічні зміни, питання прозорості та інформаційної відкритості, створення системи забезпечення якості освіти (3Я0), академічна відповідальність, академічна доброчесність, інституційний аудит, призначення кадрів, універсальний дизайн, розумного пристосування, права і обов’язки здобувачів освіти, педагогів, батьків, питання сертифікації, індивідуальної траєкторії, нові принципи освіти, види освіти, її структури та рівні та інше.
В зв’язку з тим, що навчальний заклад визнано опорним з питань ЦЗ (наказ по відділу освіти №173 від 09.10.2017 р.) проведено роботу по створенню кабінету техногенної безпеки, навчально-методичного центру та центру ІКТ з даної проблеми.
Педагоги пройшли навчання з основ ТБ, ПЖ, БЖД, ТГБ.
Відбулися планові засідання методичних об'єднань, де розглядали теми:
-
- Впровадження наскрізних змістових ліній (громадянська, фінансова, підприємницька, здоров'язбережувальна) на уроках, заняттях різних циклів, де вчителі продемонстрували свій перший досвід з цієї проблеми;
- Створення універсального дизайну в навчальних кабінетах, приміщеннях;
- Розвиток складників та їх компонентів предметної компетентності та інше.
Значна частина часу була відведено на обмін досвідом по реалізації 13 напрямків Портрету випускника, які внесли значні зміни у зміст, форми виховної системи, в зв'язку з тим, що процес виховання сьогодні – це складова частина освітнього процесу, що має наскрізний характер.
Проведено обмін досвідом по організації роботи з «сім'ями», що стоять на внутрішкільному обліку за наслідками обслідування даних сімей, де виявлено порушення прав дитини. Окреслено завдання на дану чверть, про роботу з сім'ями, що потерпають від насильства батьків, що зловживають алкоголем.
|