Статистика |
Онлайн всього: 11 Гостей: 11 Користувачів: 0 |
|
Осінній методичний тиждень
З 29.10 по 02.11.2018 року згідно річного плану роботи Сирівського НВК «ЗОШ І-ІІІ ст. – ДНЗ» проходила осіння методична декада, в ході якої 29-30.10 проведено засідання педагогічної ради, яка розглянула питання: 1. Про Інноваційну програму наскрізного виховання Сирівського НВК «Виховуємо особистість через систему формування цінностей». 2. Про критерії оцінювання професійних якостей педагогів Сирівського НВК. 3. Про компетентнісний підхід до розвитку особистості на уроках природничого циклу. 4. Про роль предмету «Захист Вітчизни» у системі національно-патріотичного виховання здобувачів освіти Сирівського НВК. 5. Про реалізацію освітньої програми в дошкільному підрозділі Сирівського НВК. 6. Про організацію інноваційної діяльності педагогів Сирівського НВК по реалізації Інноваційної програми імплементації ідей НУШ в початкових класах. 7. Про інклюзивний підхід в освіті та першочергові завдання педагогічного колективу Сирівського НВК по його впровадженню. 8. Про теорію і практику інтегрованого навчання (тематичний і діяльнісний підхід) в сучасному освітньому просторі. 9. Про виконання рішень генеральної педради. З усіх питань прийнято конкретні рішення направлені на розвиток освітнього середовища та освітнього процесу. В ході декади проведено педагогічні читання з проблем інклюзивної освіти, роботи команди психолого-педагогічного супроводу. На засіданнях методичних об'єднань розглядалися технології, методики, прийоми побудови сучасного уроку на основі компетентнісного підходу. Класні керівники проводили тренінги, розглядаючи ситуації, методики пов’язані з булінгом, його попередженням, вибудовували алгоритм дій класного керівника в конкретних ситуаціях. Вихователі дошкільного підрозділу ділилися напрацюваннями по виконанню планів інформальної освіти. Вся науково-методична робота проводилася з використанням ІК-технологій (презентації, демонстрація відеотек по предметах та інше), продемонстровано фахове зростання педагогів, що наближає нас до вимог НУШ, готовить педагога до майбутньої сертифікації. Разом з тим, в ході методичної декади виявлено ряд науково-методичних проблем, які потрібно вирішити, плануючи підготовку до зимової методичної декади і в першу чергу це: Практична організація інклюзії на кожному уроці з учнями, що мають порушення в інтелектуальному розвитку (пам'ять, увага, мислення, сприйняття, читацька компетентність та інше); Усвідомлення педагогом, що інклюзивний підхід н уроці – це підхід до конкретного учня, вибудовування його індивідуальної траєкторії розвитку для створення рівних умов в суспільстві; Надання конкретної допомоги педагогам, які мають проблеми в реалізації компетентнісного підходу в разі їх готовності прийняти таку допомогу; Залучення батьків до вирішення завдань якості освіти, підготовки випускників до ЗНО-2019; Продовження виконання програми наскрізного виховання «Виховуємо на цінностях» на проектній основі та інше. |
Категорія: Новини гімназії | Додав: sara (08.11.2018)
|
Переглядів: 470
| Рейтинг: 0.0/0 |
|
Друзі сайту |
|
Корисні посилання |
Офіційні сайти
Інформаційні сайти
На допомогу |
|