На засіданні педради було розглянуто такі питання:
- Роль самоосвіти в методичному забезпеченні викладання предметів та підвищення якості розвитку компетенцій вихованців та компетентностей педагогів.
- Інноваційні підходи до розвитку правових компетенцій на уроках правознавства в 9-11 класах.
- Наслідки моніторингу виховної системи 9 класу та основні завдання по розвитку виховних систем дошкільних груп, класів по реалізації виховної системи НВК.
- Інформація про виконання рішень генеральної педради.
Проведено методичний турнір, де команди (МО спільно-гуманітарного, природничо-матиматичного, початкових класів та вчителів трудового навчання, фізкультури, основ здоров'я) продемонстрували свої компетентності з проблем:
- Сучасний урок, його ознаки.
- Теоретично-методичні основи виконавчо-діяльнісного етапу уроку.
- Компетентність, як педагогічне явище.
- Теоретико-методичні основи завершального етапу уроку. Рефлексія.
Команди (МО) в ході підготовки до турніру підібрали і опрацювали широкий спектр методичної літератури, підготовили змістовні виступи, МО суспільно-гуманітарного циклу (голова Гилко Т.А., члени: Тюха С.М., Шуба В.Б., Чумак І.Ф.) підготовили змістовну презентацію, МО природничо-математичного циклу (голова Бетлій М.В.), провели майстер-клас з проблем виконавчо-діяльнісного етап уроку (основного), показали практично здійснення компетентнісного навчання при різних моделях уроку (пояснювально-ілюстраційній, репродуктивній, пошуковій…). Основне, що кожен розуміє, компетентнісна методика, це методика яка виробляє вміння, вчить, як ці вміння виробляти, розвивати.
МО вихователів дошкільного підрозділу на цей раз спостерігали за роботою, вчилися такій формі роботи, давали оцінку кожній команді.
Проведено тренінг по реалізації виховної моделі класу, в ході якого класні керівники Гилко О.О., Літвінова О.Д. презентували свої виховні заходи з національно-патріотичного виховання по реалізації компетентнісного, особистісно зорієнтованого, діяльнісного підходів у виховній роботі. Класні керівники відзначили, що колеги, кожен своїм заходом продумали питання розвитку особистості, її інтелектуальної, психічної, соціальної складової.
На нараді при директорі проаналізовано виконання плану роботи НВК по напрямках:
- Підсумки відвідування вихованцями НВК
- Організація харчування
- Підготовка 5-літок до школи
- Про соціально-правову захищеність дітей
- Про роботу із зверненнями
- Стан діловодства, ведення номенклатури справ
- Організація підготовки до ЗНО-2017, робота сайту НВК з даного питання
- Про виконання спортивного регламенту
- Про стан кабінетів, виконання санітарно-гігієнічного регламенту та інше.
На методичній раді розглянуто питання:
- Про підготовку до атестації педкадрів
- Про роботу пошукових загонів по увіковіченню сировлян учасників АТО.
- Виконання плану методичної роботи за чверть
- Про наслідки тематичного контролю в 1, 5 класах (адаптація до школи), 8 клас (перехід на нові програми, компетентні сні методики)
- Про викладання курсу «Людина і світ» (11 клас) та спецкурсу «Історія держави і права» (10 клас) та інше
В зв’язку із затвердженими новими Правилами пожежної безпеки для навчальних закладів та установ системи освіти України (наказ МОН №974 від 15.08.2016 року зареєстрований в МЮУ 08.09.2016 р. №1229/29359) проведено навчання персоналу по даному документу та змінених відповідно до нього Інструкціях пожежної безпеки та наказів по НВК, що регулюють такі питання:
1.1 Утримання шляхів евакуації.
1.2 Застосування відкритого вогню в приміщеннях.
1.3 Посилення протипожежного режиму у вечірній та нічний час, вихідні та святкові дні.
1.4 Проведення тимчасових пожежонебезпечних робіт.
1.5 Проїзд та стоянка транспортних засобів.
1.6 Прибирання горючого пилу і відходів, зберігання промасленого спецодягу та ганчір'я, очищення елементів вентиляційних систем від горючих відкладень.
1.7 Відключення від мережі електроживлення обладнання та вентиляційних систем у разі пожежі.
1.8 Огляд, зачинення приміщень, будівель після закінчення занять і роботи закладу.
1.9 Проходження посадовими особами навчання та перевірки знань з питань пожежної безпеки, проведення інструктажів та занять з пожежно-технічного мінімуму.
1.10 Організація експлуатації і обслуговування наявних засобів протипожежного захисту та їх застосування при пожежі.
1.11 Проведення планово-попереджувальних ремонтів та оглядів електроустановок та опалювального, вентиляційного, технологічного, навчального обладнання.
1.12 Скликання у разі пожежі посадових осіб, відповідальних за пожежну безпеку, виклику вночі та у вихідні і сяткові дні.
1.13 Порядок і спосіб оповіщення про пожежу.
1.14 Послідовність евакуації та закріплення місця за евакуйованими
Окремо проводилися методичні заходи з вихователями дошкільного підрозділу по вивченню нормативної бази, захисту планів самоосвіти, проведено заходи з економічного виховання та інше.
Як бачимо з цього переліку п’ять днів канікулярного часу використано згідно нормативної бази – для удосконалення фахової, методичної підготовки педкадрів.
(Фото в альбомі osinnij_metodichnij_tizhden) |