Реформа освіти може відбутися тільки тоді, як будуть підготовлені, вмотивовані педагоги, перебудована методична робота на виконання Концепції «Нова українська школа».
Традиційна педрада не може виконати цю функцію, їй мають передувати: кропітка самоосвіта, індивідуальні, групові, колективні форми методичної роботи. Саме так педагогічний колектив готовиться до чергової педради на тему «Шляхи подальшого удосконалення професійної майстерності в між курсовий період».
14 березня 2017 року проведено методичний тренінг на тему: «Сучасний вчитель – вчитель фасилітатор, коуч, тьютор, супервайзер, модератор» (suchasnij_vchitel_vchitel_fasilitator_kouch_tjutor_supervajzer_moderator), на якому були присутні методисти райметодкабінету відділу освіти Врадіївської РДА.
|