Мета декади: діяльні сні заходи по виконанню Концепції, Стратегії та Програми розвитку освітнього простору та освітнього середовища закладу, аналіз зроблених кроків по імплементації НУШ.
На педагогічній раді розглянуто питання:
- Про роботу педагогічного колективу по впровадженню наскрізних ліній в освітній процес в умовах НУШ.
- Про результати моніторингу розвитку ключових компетентностей та наскрізних вмінь, навичок здобувачів освіти старшої школи.
- Про виконання освітньої програми Сирівського НВК по викладанню профільних та вибірково – обов’язкових предметів у старшій школі.
- Інформація про виконання рішень педагогічних рад від 03.01, 01.03, 21.03.2019р.
Були проведені тренінги з питань:
- Планування сучасного уроку в умовах НУШ.
- Активні методики, стратегії, технології по розвитку критичного мислення здобувачів освіти.
- Роль Лего в розвитку наскрізних вмінь і навичок здобувачів освіти.
Продовжувалася робота по поглибленому вивченню нормативних документів Нової української школи.
На нараді при директорі прийнято стратегічні рішення про:
- Створення на базі бібліотеки медіа теки;
- Про використання Легов дошкільному підрозділі під час оздоровчого періоду (01.06-31.08);
- Про підготовку до ДПА, ЗНО – 2019 р.
Обговорено питання розвитку освітнього простору, його безпечність, благоустрій, проведення Дня ЦЗН, заходи по успішному завершенню навчального року,оздоровленню,підготовки до нового навчального року.
Затверджено основні напрямки по науково – методичній роботі в ІV чверті, які включають проблеми:
- Вироблення вимірників розвитку ключових компетентностей та наскрізних вмінь і навичок та проведення річного моніторингу їх розвитку.
- Аналіз роботи класних керівників по реалізації принципу наскрізного виховання,формування особистості на морально-етичних та суспільно-політичних цінностях.
- Аналіз роботи педагогічного колективу за 2018/19н.р. по 9 компонентах НУШ, аналіз виконання річного плану роботи.
- Підготовка звіту директора НВК за 2018/19н.р.
- Реалізація рішень з ключових питань розвитку освітнього простору та освітнього середовища.
- Пошуки ефективних засобів по розвитку особистості дошкільника в оздоровчий період.
- Підготовка матеріалів на генеральну серпневу педагогічну раду.
- Моніторинг роботи педагогів по виконанню професійного стандарту т.і.
|