П`ятниця, 29.03.2024, 02:34
Меню сайту
Каталог файлів
Початкова школа [22]
Хімія, біологія [2]
Історія [2]
Правознавство [7]
Етика [1]
Основи здоровя, фізична культура, Захист Вітчизни [14]
Трудове навчання [1]
Фізика, інформатика [1]
Зарубіжна література [3]
Образотворче мистецтво [1]
Географія [1]
Математика [1]
Нові надходження
Інформація про використання спонсорських коштів за ІІ квартал 2022 -2023 навчального року та літній період
СТРУКТУРА ТА РЕЖИМ РОБОТИ Сирівської гімназії на 2023-2024 навчальний рік
Положення Сирівської гімназії Врадіївської селищної ради про ВСЗЯО
ОСВІТНЯ ПРОГРАМА НА 2023-2024 НАВЧАЛЬНИЙ РІК
Річний план роботи Сирівської гімназії на 2023-2024 навчальний рік
Новини Osvita.ua
Середня освіта
Дошкільна освіта
Острів знань
Відвідувачі
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Наш вік
Головна » Файли » Шкільний підрозділ » Початкова школа

Які властивості має вода
[ Викачати з сервера (2.09 Mb) ] 17.12.2016, 19:02

Тема. Які властивості має вода.

                   Дослідницький практикум «Куди зникає вода з калюжі?».

Мета Ознайомити учнів із властивостями води (безбарвна, прозора, без смаку,

запаху, текуча, набуває форми посудини); учити спостерігати, порівнювати, робити висновки; дати поняття про кругообіг води в природі; розвивати уяву, спостережливість, допитливість, інтерес до вивчення предмета, навички дослідницької роботи .

Обладнання. Картки із –зображенням живої і неживої природи, зображення

сонця, смужки-промінці для кожного учня, вода, на кожну парту одноразові склянки і одноразові мисочки, термос з гарячою водою, скельце, малюнки хмар, олівці.

Очікувані результати. Учень називає складові неживої природи, властивості води; спостерігає і робить висновки; працює в парі; має поняття про кругообіг води в природі.

Хід уроку

  1. Релаксація.

 

         Діти слухають музичний етюд «Осінь» (фонохрестоматія для 1 класу, 1 семестр, № 22, В. Гребенюк «Осінь») і розглядають фотографію берізки в шкільному парку.

   Хвилинка спостережень

- Подивіться, які зміни сталися з берізкою в шкільному парку.

- Яка пора року надворі?

- Який місяць?

- Чому він має таку назву?

- Яка сьогодні погода?

- Чи є опади?

- Чи є вітер?

2. Актуалізація знань, умінь і навичок.

 Гра «Не помилися» (робота в парах)..

Завдання: з карток, які є на партах, викладіть картки із зображенням неживої природи.

         Діти, які виконали завдання, беруться за руки і піднімають їх. Вчитель перевіряє завдання.

         - До якої природи належить Сонце?

- Що таке Сонце?

- Якої воно форми?

- Якого кольору?

- Яку користь дає Сонце?

         3. Мотивація навчальної діяльності.

          - Відгадайте загадку:

                   Мене п’ють, мене ллють.

                   Усім потрібна я. хто я така? ( Вода)

         Обговорення відгадки

         4. Повідомлення теми і завдань уроку.

          - На сьогоднішньому уроці ми будемо досліджувати ще один об’єкт неживої природи – воду. Дослідимо, які вона має властивості, де в природі можна побачити воду, відкриємо секрет  - куди зникає вода з калюжі.

         5. Формування нових знань, умінь і навичок.

Дослідницько-практична робота. Робота з підручником.

         Ознайомити з правилами безпеки, яких потрібно дотримуватися при проведенні дослідів.

         Дослід 1.Візьміть склянку з чистою водою. Чи має вода запах? Як перевірити це припущення?

         Висновок: вода не має запаху.

         Дослід 2. Чим вода відрізняється від шматка дерева? ( її не можна взяти в руку) . налийте воду в тарілку. Якої форми вона набула? ( Форми посудини в яку налита).

         Висновок: вода не має форми, вона текуча.

         Дослід 3.Опустіть олівець у склянку з водою. Чи видно його в склянці?

         Висновок: вода прозора.

6. Фізкультхвилинка.

                  Встаньте, діти, посміхніться,

                  Землі нашій поклоніться

                   І до сонця потягніться,

                   В різні боки нахиліться,

                   Швидко, швидко покрутіться.

                   Раз присядьте, два присядьте

                   І за парти тихо сядьте.

         7. Закріплення вивченого.

         Робота в зошитах , ст.. 14, вправа 1.

         8. Дослідницький практикум « Куди зникає вода з калюжі?»      (10 хв)

         - Діти, відгадайте загадку:

                   За лісом, за пралісом

                   Сіра вовна висить . (Хмара)

Слайд 5

         - Ось ця хмара закрила наше сонечко. Вона темна і важка. Чому? Вона складається з безлічі малесеньких краплинок і їх так багато, що їм важко триматися. З неї незабаром піде дощ.. Покличемо його дружно:

Іди, іди , дощику,

Зварю тобі борщику

В зеленому горщику.

Мені каша, тобі борщ,

Щоб сильніший ішов дощ.

Крапля казкова до нас завітала.

З нею чарівні краплі-сестрички,

Усі загадкові, хоча й невеличкі.

Звідки ж прибула до нас краплинка?

          - Як звати цю краплинку? (Капітошка)

 - Вона буде сьогодні нашою гостею. То ж запросимо її. А куди зникли
 інші краплини з хмарки?

Одні проникли в землю, щоб напоїти рослини. А інші зібралися у великі і малі калюжі.

Слайд 1

 Чи цікаво вам дізнатися, куди зникає вода з калюжі ?

         Дослідницько- практична робота.

- У термосі вода, яку закип’ятили. Що потрібно, щоб вода закипіла? Я відкриваю термос . Що з’явилося над ним? (Пара.). Я ставлю над термосом скло (на відстані 10-15 см). Що з’явилося на склі? (Крапельки води).

У природі воду нагріває сонечко

Слайд 2

         Висновки:

         - Що потрібно, щоб утворилася пара? (тепло). В природі тепло дає Сонце.

         - То як  зникає вода з калюжі?

         Відповіді дітей: сонечко своїми промінцями нагріває воду в калюжі і вона перетворюється на пару. Що яскравіше світить сонце, то швидше висихають калюжі. Пара піднімається вгору і збирається в хмаринки.

Слайди 3, 4

         9. Рефлексія.

Гра «Промінці».

Діти, Капітошка вже засумував за мамою-хмаркою. Що допоможе йому піднятися? Так, сонечкові промінці. А наше сонечко промінців не має. Кожний отримав промінець. Розкажіть, що цікавого ви дізналися сьогодні на уроці і прикріпіть свій промінець.

         - Вода належить до неживої природи.

- Вода прозора.

         - Дощова вода утворює калюжі.

- Сонечко зігріває воду в калюжі і вона перетворюється на пару.     

         - Вода набуває форми чашки, пляшки, склянки.

- Було цікаво проводити досліди.

- Я розповім вдома куди зникає вода з калюжі.

         -. Капітошка вже повертається до мами-хмаринки. Скажемо йому «До побачення!»

- Працювали ви старанно, щоб почути у кінці,

Що у нашім першім класі учні просто молодці!

Додаток до гри «Не помились»

Категорія: Початкова школа | Додав: СЕНСЕЙ | Теги: 1 клас, вода
Переглядів: 1077 | Завантажень: 5 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Реклама
Підготовка до ЗНО
Релакс
Радіо I.UA
Друзі сайту
Пошук
Відзначаємо
Календар України

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Корисні посилання

Офіційні сайти
 Міністерство освіти і науки України
 Інститут інноваційних технологій і змісту освіти
 Департамент освіти, науки та молоді Миколаївської облдержадміністрації
 Миколаївський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти  Управління освіти Миколаївської міської ради
 Український центр оцінювання якості освіти
 
Інформаційні сайти
 Освіта . UA  Дошкілля. UA Блог ВГО  Освітній портал Педагогічна преса

На допомогу 
вчителям та учням Форум педагогічних ідей УРОК  Журнал ВІДКРИТИЙ УРОК  Шкільні підручники та посібники
Погода в селі
Сирове

Сирове © 2024
Quod licet Jovi, non licet bovi