В даній брошурі вчитель літератури Гилко Ольга Олексіївна ділиться перспективним педагогічним досвідом формування наскрізних вмінь і навичок здобувачів освіти в умовах компетентнісного уроку літератури
Зміст
1. Вступ.
2. Значення компетентнісного підходу для розвитку читацької компетентності.
3. Книги в житті людини (Чому потрібно читати книги?).
4. «Читацька компетентність», «читацькі вміння», «читацька культура».
5. Методи та прийоми, які допомагають учням формувати наскрізні вміння та навички на уроках літератури.
6. Оцінювання навчальних результатів учнів (4 групи результатів навчання учнів за Державним стандартом базової середньої освіти; формувальне оцінюванн (НУШ).
7. Практична реалізація компетентнісного підходу на уроках літератури.
8. Результати. Таблиця рівня сформованості складових читацької компетентності на уроках літератури.
9. Додаток. Сучасні прийоми та методи.
10. Використана література. |